Rapid e-learning źle wykorzystany nie doprowadzi do realizacji zamierzonych celów szkoleniowych. Przed rozpoczęciem procesu przygotowania szkolenia z wykorzystaniem rapie e-learningu, należy szczegółowo przeanalizować argumenty za i przeciw zastosowaniu rapid e-learningu w danym projekcie szkoleniowym.
Celem projektu szkoleniowego w którym wykorzystuje się rapid e-learning jest przeprowadzenie szkolenia aktualizującego głównie wiedzę i częściowo umiejętności osób szkolących się.
Powodem przeprowadzenia szkolenia rapid e-learning może być wypuszczenie nowego produktu na rynek lub modyfikacja istniejącego, a także odpowiedź na działania konkurencji. Sytuacje te charakteryzuje potrzeba przeszkolenia pracowników w krótkim czasie i utworzenia modułów szkoleniowych w ciągu kilku dni lub tygodni.
Jakie inne cechy charakteryzują projekty szkoleniowe wykorzystujące rapid e-learning:
- zawartość szkolenia szybko się zmienia i jest często uaktualniana,
- zawartość szkolenia ma krótki okres swojej aktualności,
- ograniczony jest budżet na szkolenia,
- szkolenie przekazuje informację „just in time” – w najlepszym czasie i w chwili kiedy informacja jest najbardziej potrzebna.
Więcej dowiesz się z artykułu „Jakie cechy ma projekt szkoleniowy wykorzystujący rapid e-learning?”. Artykuł jest do pobrania obok w dziale „Artykuły”.
Blog o tym jak skutecznie przekazywać informacje i wiedzę przy pomocy szybkich technologii
6.02.2007
Jakie cechy ma projekt szkoleniowy wykorzystujący rapid e-learning?
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz