18.10.2009

Jak wykorzystać e-learning w edukacji klientów i w marketingu produktów i usług firmy lub promocji uczelni i szkoły?

Ciekawy przykład połączenia kształcenia klientów za pomocą e-learningu, w połączeniu z marketingiem swoich produktów i usług zaprezentowała ostatnio MultiWiedza.pl należąca do Agory.

W kursie znaleźć można kilka ciekawych pomysłów na przygotowanie ekranów szkoleniowych, z których klient może dowiedzieć się jak sprzedać mieszkanie oraz jak skorzystać, w skuteczny sposób, z produktu oferowanego przez wortal GazetaDom.pl. W kursie znalazły się ekrany szkoleniowe, które można wykorzystać w edukacji klientów i marketingu produktów i usług zarówno w działalności firmy, czy promocji uczelni lub szkoły:

  1. Ekrany z informacją o produkcie – zawierające tekst, filmy, listy kontrolne, quizy
  2. Ekran zawierający interaktywną mapę - gdzie skorzystać z produktu, w jakiej miejscowości

    Zamiast mapy można sobie wyobrazić ekran w interaktywny sposób jak skorzystać z oferowanego produktu i gdzie.

  3. Ekrany z filmami prezentującymi jak posługiwać się produktem


    W omawianym przypadku są to ekrany zawierające filmy instruktażowe, na temat tego, jak wykorzystać wortal GazetaDom.pl, by sprzedać dom lub mieszkanie, jak zamieścić ogłoszenie itp.

Kurs jest dostępny bezpłatnie, możesz go obejrzeć na stronie MultiWiedza.pl.

1 komentarz:

miqa pisze...

Witam!
Ostatnimi czasy natrafiłam na bardzo fajne kursy do pobrania na stronie firmy Content Value: www.contentvalue.pl. Myślę, że warto je przeklikać,jeżeli nie z zainteresowania to chociażby poglądowo.
Pozdrawiam