11.06.2009

Realny i wirtualny świat e-learningu

Tegoroczna, VII konferencja e-learningowa z cyklu "Elektronizacja nauczania", organizowana przez Instytut Maszyn Matematycznych, odbędzie się pod hasłem "Realny i wirtualny świat e-learningu". Konferencja odbędzie się 25 czerwca br. w Warszawie.

Agenda konferencji

Godz.

Temat

Prowadzący

9:00- 9:30

Rejestracja


9:30 - 9:40

Powitanie uczestników

Marek Hołyński
Dyrektor IMM

Standardy i technologie

09:40 - 10:10

Standardy metadanych w zastosowaniach rozproszonych repozytoriów

Monika Biskupska (IMM)

10:10 - 10:40

Protokół OAI-PMH i jego zastosowanie w repozytoriach cyfrowych

Grzegorz Płoszajski (Politechnika Warszawska)

10:40 - 11:00

Przerwa na kawę



11:00 - 11:30

Rapid e-learning - metody i techniki budowania efektywnych kursów

Janusz Lenkiewicz (mediaKURSY)

Wirtualne trendy e-learningu

11:30 - 12:30

Technologie wirtualnej rzeczywistości. Przegląd zastosowań w e-nauczaniu

Jolanta Brzostek-Pawłowska (IMM)

12:30 - 12:50

Przerwa na kawę


12:50 - 13:35

Wirtualny Campus UMCS w Second Life

Andrzej Wodecki, Rafał Moczadło (UMCS Lublin)

Dobre Praktyki

13:35 - 14:05

Zastosowanie e-learningu w procesach certyfikacji pracowników, partnerów i klientów – wstęp do kompleksowego zarządzania wiedzą w firmie

Wojciech Wesołowski (Sage Symfonia)

14:05 - 14:20

E-learning w działalności organizacji pozarządowych

Kamila Kaszkiel, Katarzyna Łuczak (Fundacja Instytut Innowacji)

Więcej informacji na temat konferencji znajdziesz tutaj.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Nie wiedziałem że lubi pan rzeczywistość wirtualną :) Może spotkamy się kiedyś w jakiejś grze - najlepiej zaprojektowanej przez pana, a zaprogramowanej przeze mnie ;)

Unknown pisze...

Na konferencji o rzeczywistość wirtualną otarłem się jako słuchacz. Sam mówiłem o jak najbardziej realnym rapid e-learningu. Niemniej pomysł z grą w wirtualnej rzeczywistości jak najbardziej, kiedy zaczynamy, bo lekkie odlecenie nie zaszkodzi ;)
Ps.
Widziałem przed wyjazdem na konferencję Wasz kurs w Xerte http://e.sggw.waw.pl/course/view.php?id=233.
Jestem pod wrażeniem funkcjonalności Xerte, no i oczywiście jestem pod wrażeniem pomyslowości autorów.
10 punktów za informację zwrotną w pierwszym pytaniu ;)