17.12.2009

Pomoc dla rodziców – kurs na iPhona z Oregon Center

Naprawdę się zdziwiłem i byłem przyjemnie zaskoczony podczas wczorajszego DemoFest 2009 Highlights Webinar i to już podczas pierwszej prezentacji Teri Gutierrez, Dave Merwin, Rob Hudson and Diana Robson "iPhone App – Helping Parents: Grades K-5" z Oregon Center for Applied Science, Inc.
Miałem okazję oglądać kurs e-learningowy rozwijający kompetencje wychowawcze rodziców w 2 wariantach na stronę internetową i iPhona, muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem - jakość kursu i sposób organizacji materiału pokazuje, że z kursu równie efektywnie można korzystać zarówno w wersji na stronie internetowej:



jak również z wersji na iPhona. Na iPhona można utworzyć, proste rzeczy, jak spis treści kursu i bardziej interesujące np. rozgałęziającą się nawigację w kursie:


i jeszcze bardziej interesujące np. kurs oparty o scenariusz. Można zaprezentować sytuację:


następnie dać możliwość wyboru różnych zachowań:


oraz przedstawić informację zwrotną w postaci nagrań video na których oglądamy konsekwencje wybranych zachowań.
Następnie dodać można szersze wyjaśnienie w postaci tekstu i/lub komentarza zwrotnego eksperta w postaci nagrania video. Wszystko w urządzeniu mobilnym - czytelność jak widzisz na zrzutach - b.dobra.
Kurs utworzony z wykorzystaniem Apple iPhone SDK, X Code.
Nagranie z wczorajszego internetowego seminarium znajdziesz tutaj.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Tak tworzenie kursów e-learningowych w Objective C to jest to :) Nawet mi by się podobało ;)

Unknown pisze...

Trochę mniej rapid e-learningowo zaczęło się robić ;)