Blog o tym jak skutecznie przekazywać informacje i wiedzę przy pomocy szybkich technologii
8.02.2009
Mikroszkolenia produktowe za pomocą rapid e-learningu
Zdaje się potwierdzać skuteczność mikroszkoleń, o których pisałem w 2007 roku, w poście Samoobsługowe portale i mikroszkolenia. Niedrogie, tworzone w krótkim czasie, z wykorzystaniem rapid e-learningu mikroszkolenia, czyli trwające od kilku do kilkunastu minut szkolenia, mogą przynieść zadziwiające rezultaty.
Firma NIKE wprowadziła trwające od 3 do 7 minut szkolenia e-learningowe przekazujące podstawową wiedzę na temat różnych produktów. W sklepach, które wdrożyły te szkolenia nastąpił 4-5% wzrost sprzedaży.
Z takim szkoleniem pracownicy mogą zapoznać się przed lub tuż po zakończeniu pracy, tak więc mogą one być prowadzone również na stanowiskach pracy, na których prowadzona jest obsługa klienta. Ten sposób szkolenia można wykorzystać śmiało w szkoleniu pracowników Front Office.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz