8.02.2009

Mikroszkolenia produktowe za pomocą rapid e-learningu


Zdaje się potwierdzać skuteczność mikroszkoleń, o których pisałem w 2007 roku, w poście Samoobsługowe portale i mikroszkolenia. Niedrogie, tworzone w krótkim czasie, z wykorzystaniem rapid e-learningu mikroszkolenia, czyli trwające od kilku do kilkunastu minut szkolenia, mogą przynieść zadziwiające rezultaty.
Firma NIKE wprowadziła trwające od 3 do 7 minut szkolenia e-learningowe przekazujące podstawową wiedzę na temat różnych produktów. W sklepach, które wdrożyły te szkolenia nastąpił 4-5% wzrost sprzedaży.
Z takim szkoleniem pracownicy mogą zapoznać się przed lub tuż po zakończeniu pracy, tak więc mogą one być prowadzone również na stanowiskach pracy, na których prowadzona jest obsługa klienta. Ten sposób szkolenia można wykorzystać śmiało w szkoleniu pracowników Front Office.

Brak komentarzy: