28.07.2010

Jak przygotować i zacząć prowadzić webcasty - poradnik video od "How to webcast"


Wspólnie, w kilka osób doświadczonych w przygotowaniu i prowadzeniu webcastów przygotowaliśmy, w ramach projektu "How to webcast", multimedialny poradnik dotyczący webcastów, na który składają się poniższe filmy wideo. Zapraszam do obejrzenia.

1. Jak wybrać oprogramowanie do webcastu? ( mówi Piotr Maczuga)
Jeżeli zdecydujemy się na zastosowanie webcastów w szkoleniach w naszych organizacjach, pierwszym krokiem, aby wdrożyć webcast jest wybór systemu do prowadzenia webcastu. Kilka porad na ten temat wyboru oprogramowania udzielił Piotr Maczuga w zamieszczonym poniżej poradniku wideo. 



2. Jak odnieść sukces przygotowując webcast? (radzi Marek Hyla)

Jak przygotować webcast, by przyciągnąć uwagę uczestników- zobacz co na ten temat mówi Marek Hyla w swojej poradzie wideo.






3. Jak budować dynamikę spotkania przed webcastem? (mówi Janusz Lenkiewicz)

Tylko w ramach jednego projektu e-learningowa Szkoła Rodzenia przedPORODEM.pl, zorganizowałem i zrealizowałem wraz swoim zespołem zaangażowanym w projekt, około 100 seminariów internetowych prowadzonych przez 10 wykładowców, te i inne doświadczenia w ramach projektów realizowanych przez mediaKURSY zebrałem w poradach wideo poniżej. Pierwsza z nich mówi o tym, że już na 10 minut przed rozpoczęciem webcastu warto zacząć budować zaangażowanie uczestników w webcast.




4. Jak przyciągnąć uwagę w trakcie trwania webcastu i skutecznie przekazywać treści w trakcie trwania webcastu (radzi Marek Hyla i Janusz Lenkiewicz)

Jak budować dynamikę spotkania w trakcie webcastu - o tym w video-poradniku poniżej.



Jak przyciągnąć i zachować uwagę uczestników webcastu mówi Marek Hyla:




Po przeanalizowaniu swoich doświadczeń ze zorganizowanych lub prowadzonych webcastów przygotowałem poniższy poradnik "7 sposobów efektywnego przekazywania treści podczas webcastów".




5. Rola moderatora w szkoleniu webcast

W szkoleniu webcast wykładowcę prowadzącego webcast może wspierać moderator, który odgrywa szczególną rolę zwłaszcza, gdy w webcascie bierze udział kilkadziesiąt, czy nawet kilkaset osób, o roli moderatora mówi Krzysztof Zieliński.




Więcej porad multimedialnych znajdziesz na stronie projektu " How to webcast".

2 komentarze:

Unknown pisze...

Widzę, że rozchwytują Cię w projektach europejskich :) Poradnik wyboru oprogramowania wspaniały - wpisać w Google :P

Unknown pisze...

Czy rozchwytują - nie jest chyba, aż tak źle ;).
Porady są adresowane raczej do rozpoczynających przygodę z webcastami. Wy już jesteście po, że tak powiem, przejściu całego procesu wyboru oprogramowania do webcastów więc masz może trochę wyższy poziom oczekiwań dotyczący stopnia zaawansowania materiału. W każdym razie w którymś z kolejnych postów zamieszczę trochę więcej materiałów rozwijających podstawowe tematy. Nie podłączam do komentarza, bo jest trochę linków.